„Az Őserdő Hőse, meg akarja védeni a barátait a dzsungelben az orvvadászoktól. Az orvvadászok ellen elég egyet kacsintania és akkor ki tudja iktatni a játékból. Az Őserdő Hőse közületek egy tanuló, de nem árulom el, hogy ki az. Kérlek benneteket, hogy üljetek körbe és mindenki váltásra nézzen a többiek szemébe. Ha valaki észreveszi, hogy ki az Őserdő Hőse, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három orvvadász sejti, hogy ki az Őserdő Hőse, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárom orvvadász megsemmisítésre került. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő az Őserdő Hőse). Ha az Őserdő Hősével együtt már csak három orvvadász maradt a játékban, akkor az Őserdő Hőse nyert és megvédte a barátait. Hiszen már nem lesz három orvvadász, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor az orvvadászok nyernek!”
Berényi Erzsébet
Célcsoport: 10-14 év