JÁTÉKRA FEL!

Dömöndi Dorottya: Csiribú-csiribá

  1. A játék neve, címe: Csiribú-csiribá
  2. A játék pedagógiai célja: figyelem, reakció fejlesztés
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések:
  6. Résztvevők száma: -8,8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: varázspálca, aminek akár egy ceruza is megfelel
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai: Helyet kell biztosítani a résztvevőknek, hogy egy kört tudjanak formálni
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Varázslók leszünk, mindenkinek lesz egy varázspálcája. A varázsszó amivel varázsolni tudunk: csiribú-csiribá. Ha valakit elér a varázslat békává változik, de a varázslatot ki tudjuk védeni, mivel a hátunk egy pajzs, ami visszaveri a varázslatot.
  17. A játék menete, játékszabályok: A résztvevők kört formálnak. Kiválasztunk egy varázslót, aki a kör közepére áll. Forog a kör közepén, közben mondja hangosan a varázsszót és váratlanul rámutat valakire a varázspálcájával. Ha az a valaki gyorsan hátatfordít, akkor kivédte a varázslatot. Ha viszont nem fordít időben hátat, akkor a varázslat őt békává változtatja és neki le kell guggolni. A varázsló visszaáll a körbe és ismét választunk egy varázslót aki a kör közepére áll.
  18. A játék lezárása: Addig játszuk még csak egy varázsló marad a végén, a többiek pedig mind békák nem lesznek. Ő lesz a fővarázsló és ő nyeri a játékot.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A végén a fővarázslót megtapsoljuk és neki olyan adotsága lesz, hogy minden békát visszavarázsol varázslóvá.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Dömöndi Dorottya