JÁTÉKRA FEL!

Pakot Péter Pálné: Ülj mellém!

  1. A játék neve, címe: Ülj mellém!
  2. A játék pedagógiai célja: Ügyességfejlesztés, mozgáskoordináció
  3. A játék jellege: Együttműködési
  4. A baleseti kockázat szintje: Közepes
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Hívd fel a játékosok figyelmét, hogy helyváltoztatáskor és leüléskor figyeljenek egymásra!
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 5+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
  11. Kellékigény:
  12. Technikai igény:
  13. Az előkészítés feladatai:
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: nem szükséges előkészület
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya:
  17. A játék menete, játékszabályok: : A játékosok szétszórtan leülnek a teremben vagy a füves udvaron. Kiválasztom a fogó és menekülő játékosokat. – A fogónak a feladata, hogy elkapja a menekülőt, ha ez megtörténik akkor cserélnek. – A menekülő játékos úgy tud megmenekülni üldözője elöl, ha egy ülő játékos mellé lehuppan. Ekkor az ülő játékos feláll és belőle lesz a fogó, míg az eredeti fogó menekülő lesz.
  18. A játék lezárása:
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Dicsérd meg a játékosokat, köszönd meg a részvételt, kérdezd meg, hogy hogyan érezték magukat, milyen tapasztalatokat szereztek, mit tanultak belőle.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai: Érdemes a szabályokat fokozatosan ismertetni. Folyamatosan figyelned kell a játékosok fizikai és lelki biztonságára is!
  22. Egyéb/megjegyzés: Az eddigi tapasztalatok szerint a résztvevők szeretik ezt a játékot!
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó:
  24. A Játékot lejegyezte: Pakot Péter Pálné