„Előzmények: A játékrefel szermináriummal egyidőben kezdetem el alkalmazni az osztályommal gamificationt. Kerettörténet köré épitettem. Az osztálynak várat kell elfoglalniuk különböző feladatokkal. A feladatok pontot érnek amivel a falon, létrán haladnak előre. Pontot szerezhetnek különböző feladatokkal pl matek házi, sorba álás csengetés után, egymás segitése stb. De, hogy ne csak tanulás és magaviselet legyen hanem szórakozás is belevittem az itt tanult játékokat. Pl. ahoz h elfoglalják a bástyát lejátszunk egy játékot. Körbe ülünk, ahol mindenki vitéz. A vitézek küzdenek egymásal ki fog először feljutni a bástyába. Huzásal eldöntjük, ami persze titkos, hogy ki lesz a kacsintós vitéz. A vitéznek ki kell ejteni minnél több játékost úgy hogy ne vegyék észre. Ha észre veszik ő is kieseett. Időre játszuk aki 3 percig bent marad feljutott a bástvába és teljesitette a feladatot. Nagy játékban sok kis játék és pedagógiai feladatok célok.”
Krizsán Tibor
Célcsoport: 10-14 év