JÁTÉKRA FEL!

Nagy Róbert

„Élt egyszer egy hatalmas varázsló, akinek a szeme varázserővel rendelkezett. Ha valakire ránézett és rákacsintott, akkor az, akire rákacsintott, egy szempillantás alatt a varázsló birodalmába került szolgának. A vadászok és tündérek összefogtak, azzal a céllal, hogy közös erővel a varázslót jó útra térítsék, és ne kacsintgasson többet. De a varászló szembeszállt a vadászokkal, tündérekkel, így nehezebb lett a feladatuk, mint gondolták. Lássuk sikerült-e a vadászok, tündérek terve? Üljetek körbe! Kiválasztunk egy játékost, aki a varászló lesz. A többiek szerepe: a fiúk a vadászok, a lányok a tündérek. Mindenki váltásra nézzen a többiek szemébe. A varázsló feladata az lesz hogy rákacsintson vadászokra, tündérekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire a varázsló rákacsintott az szolga lesz, kiesik a játékból. Ha valamelyik vadász vagy tündér észreveszi hogy ki a varázsló, akkor azt jeleznie kell (kézfeltartással), de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már hárman sejtik, hogy ki a varázsló akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból, mehetnek szolgának. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, és valóban ő a varászló, akkor sikerült jóságossá tenni a varászlót, és nyertek a vadászok, tündérek. Ha azonban nem a varázsló az akire mutattak, akkor sajnos a társatok esik ki és lesz szolga. Ha a varázslóval együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a varázsló nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna.”

Nagy Róbert
Célcsoport: 5-9 év