„Egy gonosz varázsló azt határozta el, hogy megszerzi a többi (összes) varázslótól az erejüket, hogy ő lehessen a leghatalmasabb, és az egyetlen varázsló, aki mindenki felett állhat. A gonosz varázsló kiléte nem ismert, aki mágikus varázskártyák közül (magyar kártya) a piros ászt húzza, ő lesz az, aki ilyen hatalomra vágyik, és aki megtudja ebből a kártyalapból a módszerét. Ha ez a gonosz és rossz útra tért varázsló valakire rákacsint, és az illető, akire rákacsintottak ezt észrevette, attól el is vette a varázserejét és kiesett, tehát hátrébb kell csúsznia a székkel, amin ült. Körbeül az összes varázsló (a gonosz is) és a többi varázsló célja, hogy megakadályozza ezt a gonosz tervet és visszatérítsék a helyes útra. Ez csak úgy lehetséges, hogy ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, (felteszi a kezét) de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárom varázsló kiesett, tehát a varázserejük átszáll a gonoszra. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a varázsló esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a gonosz varázslóval együtt már csak hárman maradtak, akkor a kacsintó nyert és övé a hatalom. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többieknek sikerült megállítani a tervet és mindenki visszanyeri a varázserejét, a gonosz pedig jó útra tér.”
Horváth János
Célcsoport: 10-14 év