JÁTÉKRA FEL!

Kereki Rita: Számkirály

  1. A játék neve, címe: Számkirály
  2. A játék pedagógiai célja: Szorzótábla gyakorlása
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Csoport létszámát figyelembe véve elegendő hely egy nagy kör köralakításhoz, ahol hátralépni is van hely.
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 10+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Nagyobb kör: Akkora hely, ahol a résztvevők hátra tudnak lépni
  11. Kellékigény: korona
  12. Technikai igény: nincs
  13. Az előkészítés feladatai: korona készítése
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei:
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Számországban vagyunk, hozzuk létre az országhatárt, alakítsunk kört! A király középre áll.
  17. A játék menete, játékszabályok: A király rámutat egy alattvalóra és mond egy szorzást. Akire mutatott, hátralép, neki nem szabad válaszolni, hanem a két mellette álló közül az nyer, aki előbb mondja az eredményt. Ő lesz a következő számkirály.
  18. A játék lezárása: Lazításként játszunk egy szórakoztató, energetizáló játékot, pl.: „Fenn a dombon él egy flúgos pingvin nép”.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Bármilyen feladványt tehet a kör közepén álló.
  21. A játékvezető speciális feladatai:
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Kereki Rita