JÁTÉKRA FEL!

Tápai Krisztina

„Megkérem a játékosokat, hogy álljanak körbe. Képzeljük azt, hogy a Vadnyugaton vagyunk. Egy bandába tartozunk, de van közöttünk egy áruló. Kártyalapokat húznak a bandatagok, aki a piros hetest húzza, az lesz az áruló. A kiválasztott áruló feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott.Akire a kiválasztott játékos rákacsintott az kiesik a játékból és leül vagy leguggol a földre. Ha valaki észreveszi, hogy ki az áruló, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor az áruló nyert. Hiszen már nem lesz három résztvevő, aki gyanakodna. Ha a pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek.”

Tápai Krisztina
Célcsoport: >15