JÁTÉKRA FEL!

Sudárné Balázs Katalin: pont – vonal – sík ( egér – cica – elefánt mintájára)

  1. A játék neve, címe: pont – vonal – sík ( egér – cica – elefánt mintájára)
  2. A játék pedagógiai célja: ráhangolódás, energetizálás
  3. A játék jellege: Energetizáló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: : felhívom a figyelmet egymás testi épségére való vigyázásra
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 5+
  8. Játékidő: 1-5 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: kötél
  12. Technikai igény: nincs
  13. Az előkészítés feladatai: kötél beszerzése, terem átrendezése
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: segítenek a terem átrendezésében
  16. A játék megnyitása, nyitánya: A kő-papír-olló játékot fogjuk átalakítani
  17. A játék menete, játékszabályok: 1. megbeszéljük a kő-papír-olló játékszabályát, mikor ki a nyertes 2. egy próbajáték 3 .pont – vonal – sík A pontnál nagyobb a vonal, a vonalnál nagyobb a sík, a pont átdöfi a síkot A pont az ujjhegy, a vonal: magasba emelt kar, a síkot két kézzel kell mutatni magunk előtt nyitott tenyérrel „simogatva” körbe- körbe. 5. próbajáték – párokban 6. két csoportra osztom a csapatot és egy kötél két oldalára állnak fel.Mindkét csapat megbeszéli, hogy milyen figurát mutatnak. Aki a nyertes, ő megérintheti a vele szemben állót. Csak akkor érinthető meg valaki, ha még nem guggolt le. Akit megérintettek, az kiesik a játékból. Az a csapat nyer, akinél az utolsó játékos marad. 7. kezdődhet 3-ra a játék
  18. A játék lezárása: köszönöm a részvételt
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás:
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk:
  21. A játékvezető speciális feladatai: figyeljen a szabályok betartására.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Sudárné Balázs Katalin, (miskola.iskola@gmail.com)