JÁTÉKRA FEL!

Lakatos Irén Éva: Matekia

  1. A játék neve, címe: Matekia
  2. A játék pedagógiai célja: Én és a matematika
  3. A játék jellege: Egyéb
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: Vigyázzatok egymásra, hogy meg ne szúrjátok egymást az írószerekkel!
  6. Résztvevők száma: -8,8-14,15-20,21-30,30+
  7. Résztvevők életkora: 5+,7+,10+,14+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: számzáras lakat 7 db, igazolvány
  12. Technikai igény: asztal, székek
  13. Az előkészítés feladatai: megtervezni és kinyomtatni a lakatokat és az igazolványokat
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: Több mint 5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: A játékosok beszereznek pár információt magukról.
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Kerettörténet: Matekia, azaz Matematika tündérország kapuját 7 lakat őrzi. Mindenki be szeretne jutni ezen a kapun, de ez csak akkor fog megtörténni, ha kikódoljuk a számzárral ellátott lakatot.
  17. A játék menete, játékszabályok: Minden lakat más kombinációval nyitható. Nevem betűinek száma Születésnapom dátuma (hó és nap) Korom Magasságom cm-ben Tanítók, osztályközösség száma Mai dátum (hó és nap) Pontos idő (óra és perc)
  18. A játék lezárása: A játék akkor zárul le, ha mindegyik játékosnak sikerül feltörnie a kódot és kinyitja az összes lakatot.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Minden játékos megkapja a Matekia Polgári Igazolványát.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: A lakatok kódját bármilyen szóval helyettesíthető.
  21. A Játékot lejegyezte: Lakatos Irén Éva