JÁTÉKRA FEL!

URR Tamásné Andrea

„Mindenki húz egy papírkorongot, aki a pirosat húzta az lesz a varázsló. Körben leülünk, Ti vagytok Meseország szereplői. Akire a varázsló rákacsint úgy, hogy csak ő vegye észre elvarázsolja és hátrébb ülve szoborrá változik. A cél az, hogy felfedezzétek ki a varázsló,hogy megmentsétek Meseországot. Az aki észrevette, hogy ki a varázsló, tegye a térdére a kezét. Ha már hárman vagytok, akkor egy-kettő-három jelre rá kell mutatnotok arra, akit varázslónak gondoltok. Ha sikerül lefülelnetek a varázslót, akkor megszűnik a varázsereje, ha nem akkor tovább folytatódik a játék, úgy, hogy Ti is szobrokká váltok. Ha már csak hárman maradtok a varázslóval, akkor a varázsló nyert és elvarázsolhatja Meseországot. Ha a varázsló nyer: átvezetés: Nekem van hatalmam a szobrokat áthelyezni Meseország határára. A varázsló elfáradt elmegy pihenni. amikor hátat fordít akkor veszít a varázsereje és a szobrok újra életre kelnek. Meseországot az tudja megmenteni. aki leghamarabb beér a varázsló házába. (Tolvajlépés 1,2,3) alapján. A cél a pozitív végkifejlet, a feszültség oldása, a gyermekek megkönnyebbülése. Amennyiben a szempárbajban a Meseország szereplői győzedelmeskednek, akkor a szereplők tovább élnek.”

URR Tamásné Andrea
Célcsoport: 5-9 év