JÁTÉKRA FEL!

Obrusánszki Zsuzsanna

„Artúr király maga köré gyűjti a kerek asztal lovagjait,ezek a játékosok,akik körbe ülnek.Kártyalappal lehet eldönteni ki lesz Merlin,a varázsló,ez egy süveget ábrázoló kártyát húz,a többi lap üres.Artúr király a játékvezető,testre szabott szöveggel ülteti le a játékosokat pl. Lovagjaim,fontos dolgot kell veletek közölnöm,siessetek a kerekasztalhoz, hogy ezt megbeszélhessük….Fő varázslóm elhatározta, kipróbálja a láthatatlanság varázslatát rajtatok,egy gond van,még nem biztos,hogy vissza is tud varázsolni benneteket.Hiába kértem,dolgozzon még a visszavarázsláson,hajthatatlan volt.Megkérdeztem egy tündét,miként tudunk védekezni Merlin varázslata ellen.A tündér azt mondta:Egyesítse 3 lovag az erejét egyszerre és mutasson rá a varázslóra,aki köztetek bujkál,de az is elég,ha csupán egy személyre gondoltok. Ezzel a bevezető szöveggel el lehet mondani a szabályt,a résztvevők kaphatnak egyszerű papírkardot is. Az a személy,akit lekacsintottak azt mondja: „sittysutty eltüntem”  

Obrusánszki Zsuzsanna
Célcsoport: 10-14 év