JÁTÉKRA FEL!

Litter Gábor: CSAPKODÓS

  1. A játék neve, címe: CSAPKODÓS
  2. A játék pedagógiai célja: koncentráció, szem-kéz koordináció, figyelem, türelem, fegyelem fejlesztése
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: nincs szükség
  6. Résztvevők száma: 8-14
  7. Résztvevők életkora: 7+
  8. Játékidő: 5-10 perc
  9. Helyszín: A játék bárhol játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: asztal (lehet játszani a talajon térdelve is)
  12. Technikai igény: nincs
  13. Az előkészítés feladatai: helyszín berendezése (asztalok összetolása)
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: : pakolás,
  16. A játék megnyitása, nyitánya: köralkotás, kezek keresztezése, szabály ismertetése, próbajáték (először csak egy irányba)
  17. A játék menete, játékszabályok: A játékosok egy asztal körül ülnek, karjukat keresztezik a mellettük ülővel, tenyér az asztalon. A kezdő játékos az asztalra csap. Utána a tőle jobbra lévő kéz következik, majd ez így folytatódik tovább. Ha valaki kettőt üt az asztalra, a haladás iránya megfordul. Aki hibázik (rossz kézzel csap vagy elfelejt ütni), kiveszi a rontó kezét a körből.
  18. A játék lezárása: Az utoljára maradt két játékos nyeri a játékot
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A győztesek megdicsérése. Tapasztalatok megbeszélése.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: A kiesett játékosok zavarhatják a még aktívakat.
  21. A játékvezető speciális feladatai: A figyelem felhívása a határozott leütésekre, főleg a duplázásnál.
  22. Egyéb/megjegyzés:
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Litter Gábor