JÁTÉKRA FEL!

Nagy Norbert

„Egy csapat bátor kalandor vagytok az ókori Görögországban, akik elindulnak, hogy megtalálják és legyőzzék a félelmetes Meduszát, akinek egy pillantásától kővé változik az ember. Álljatok körbe, csukjátok be a szemeteket én pedig titokban megérintem a fejét / vállát / hátát egyikőtöknek, ő lesz Medusza. Az ő feladata az lesz, hogy rákacsintson a többiekre úgy, hogy csak az a játékos vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Akire a kiválasztott játékos rákacsintott az magában elszámol háromig, kővé mered és kiesik a játékból. Ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három kalndor sejti, hogy ki az elkövető , akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak, akkor is, ha nem ő az igazi ellenfél. Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor Medusza nyerte a játékot, hiszen már nem lesz három kalandor, aki -le tudná fülelni a őt. Ha pedig megtalálják a mitikus lényt akkor a többiek nyernek.”

Nagy Norbert
Célcsoport: 10-14