„Kedves Szabolcs! Ha jól sejtem, ez a gyilkosos játék. Csoportom egy 9. évfolyamos frissen ismerkedő kis csapat, akiket digitális kultúra tantárgyból oktatok. Élénk, érdeklődő gyerekeből áll. Nagyon érdekli őket pl. a Honfoglaló nevű internetes játék. Gondoltam, valamilyen katonás kerettörténetre ezért ,de végül ufós történetet találtam ki nekik, mert szeretik a sci-fi történeteket is. Pedagógiai cél: Az összpontosítás, lecsendesítés, koncentrálás, miközben az izgalmat azért fenntartjuk. Az én keretmesém a Szempárbaj játékhoz: Van köztetek egy, az Androméda ködből érkező ufó, aki szeretne elrabolni minél több embert a földről, hogy elvigye magával a saját bolygójára. Akire rákacsint, azt elrabolta, a többiek gyanakodhatnak. Ha 3-an gyanakodnak, akkor lehet rámutatni a gyanusítottra, ha mind a 3-an egyre mutatnak, akkor az a játékos kiesik. A cél, hogy védjük meg magunkat az ufótól, és a Föld bolygó megmeneküljön. Üdvözlettel, Mónika”
Wilhelm Mónika
Célcsoport: 14+