JÁTÉKRA FEL!

Reményiné Tulipán Gyöngyi

„A következő játékban Artúr király és a kerekasztal lovagjainak bőrébe bújhatunk. A sapkába tettem annyi fagolyót ahányan vagyunk. A golyók világos színűek, egy kivételével. Ez az egy golyó sötét színű, aki azt húzza, ő lesz Artúr király. Mindenki vegyen ki egy golyót, úgy hogy a többiek ne lássák, milyen színű, amit a kezében tart! Ha megnéztük a golyók színét, tegyük vissza a sapkába! Üljünk körbe, mint a kerekasztal lovagjai! Minden lovag figyelje a társak szemét! Artúr király feladata titkos küldetésre indítani lovagjait! Akire titokban rákacsint, az fel áll és kilép a körből! Ha valaki felfedezi, hogy ki Artúr király, akkor nem szól semmit, de kezével int, hogy ő már sejti! Ha már három lovag jelezte, hogy van tippje Artúr király személyére, akkor háromig számolok, és szó nélkül rá kell mutatniuk. Ha különböző lovagokra mutatnak, akkor mindhárman küldetésre indulnak. Amennyiben azonos személyre esett a választásuk, a játékos elhagyja a kört, akkor is, ha nem ő volt Artúr király. Ha sikerült eltalálni ki Artúr király, akkor a lovagok nyertek. Ha nem találták el, addig folytatódik a játék, amíg már csak két lovag és Artúr király maradnak a körben. Mivel a két lovag már nem buktathatja le Artúr királyt, így ő a győztes. Játékra fel!”

Reményiné Tulipán Gyöngyi
Célcsoport: >15