„Egy gonosz sárkány fenyegeti az országot segítsetek az királynak, hogy elkapjuk a bestiát. Most mindenki egy bátor lovag lehet, aki megszabadítja a királyságot a sárkánytól. Egyesével gyertek ide hozzám és megsúgom nektek, hogy ki lesz a lovag és ki lesz a sárkány. Ezután alkossunk egy kört és üljetek le a székre! A lovagoknak az lesz a feladata, hogy ismerjék fel az országot fenyegető sárkányt. A sárkány viszont vadászni fog a lovagokra, úgy hogy észrevétlenül rájuk kacsint. Arra a lovagra akire rákacsintott a sárkány az kiesik a játékból. A kiesett játékosnak jeleznie kell, hogy őt elkapta a sárkány. A lovagok egyedül azonban nem bírnak el a sárkánnyal. Ha három lovag ráismer a sárkányra, akkor lehet csak megnevezni, hogy ki a sárkány. Ezt kézfeltartással jelezzétek! Attól a pillanattól kezdve a sárkány nem gyilkolhat. Ekkor az egy megadott jelre rá kell mutatni a sárkányra. Viszont, ha rosszul tippelnek mindhárman ki esnek a játékból. Ha pedig eltalálják, hogy ki a sárkány, akkor a lovagok győznek és a sárkány kiesik. Vigyázat lovagok! Egymást is kiejthetitek, mert ha a három lovag nem a sárkányra mutat rá, hanem egy másik lovagra, akkor a három rosszul tippelő esik ki. Védjétek meg a királyságot! Játékra fel!”
Bunford Tibor Pál Tibor
Célcsoport: 14+