JÁTÉKRA FEL!

Szánthó-Magyar Gyöngyi Gyöngyi

„A Tengerek élővilága Polip eledelek..vagy mégsem?! Játékosok: A Polip és a rákok,halak,csigák,kagylók A játék megnyitása, nyitánya: A játékosok közül válassz ki egy játékost úgy, hogy a többiek ne tudják kit választottál, ő lesz a Polip. A többiek lesznek a rákok, halak, csigák, kagylók A játék menete, játékszabályok: Kérd meg az állatkákat, hogy üljenek körbe és folyamatosan keressék egymás tekintetét. Felváltva nézzék egymás rákok,csigák,halak,kagylók, polip szemeit. Az nem baj, ha a éppen akkor nem a kezdeményező szemébe néz. A Polip feladata az lesz, hogy rákacsintson a rákokra, halakra,csigákra és kagylókra úgy, hogy csak az az állat vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. Amely állatra a Polip rákacsintott az polip eledel lesz. Ha valaki észreveszi, hogy ki a Polip, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három állatka sejti, hogy ki a Polip, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra az állatkára, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mindhárom állat Polip eledel lesz. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az az állatka esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a Polip).(Ha nem ő a Polip szintén eledel lesz.) A játék lezárása: Ha a Polippal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a Polip nyert. Hiszen már nem lesz három állatka, aki gyanakodna. Ha pedig kitalálják ki a Polip, akkor az állatkák nyernek és nem lesz több polipeledel… „

Szánthó-Magyar Gyöngyi Gyöngyi
Célcsoport: 10-14