„Szemmel verős játék A játékosok közül kiválasztok egy játékost úgy, hogy a többiek ne tudják. Ez pl. kártyalapok húzásával (aki a varázsló kártyát húzza, az lesz a kiválasztott) történik meg. Ez a játékos lesz a varázsló, aki szemmel verésre képes, azaz akire rákacsint, az kővé dermed. A többi játékos mugli lesz, azaz varázserővel nem bíró halandó. A játékosok körbe ülnek és az lesz a feladatuk, hogy lefüleljék, ki közülük a varázsló. Mindenki váltásra néz a többiek szemébe. Akire a varázsló játékos rákacsintott, az kővé dermed és kiesik a játékból. Neki úgy kell rákacsintania a többiekre, hogy a többiek ne vegyék észre. Ha valaki észreveszi, hogy ki a kacsintó, akkor azt jeleznie kell, MÁGIA bekiáltással, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a varázsló, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak rá, akkor mindhárman kiesnek a játékból, mivel komolytalanul vették a mágia erejét és félrevezették a Mágiaügyi Minisztériumot. . Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak, mivel alapos gyanú áll fent, hogy játszott a Mágia erejével. (akkor is, ha nem ő a kacsintó). A játék addig folytatódik, amíg már csak hárman maradnak játékban és ez esetben természetesen a varázsló győz. . Hiszen már nem lesz három mugli, aki gyanakodna. Ha a muglik lefülelik a varázslót, akkor ők nyernek.”
Darócziné Vadász Erika
Célcsoport: 10-14 év