JÁTÉKRA FEL!

Hajdúné Gergő Andrea Andrea

„A játék előkészítése:: A játékosok körben állnak, mindenki húz egy lapot. A lapokon mosolygós emoji arcok vannak, egy közülük kacsintós emoji. Aki azt húzta, az lesz a kiválasztott játékos, a Kacsintós király. Keretmese: Emojik országában a Kacsintós király hadat üzent a Mosolygós királynak. A ravasz Kacsintós király kitervelte, hogy megpróbálja elrabolni a Mosolygós királyság hercegnőit, hercegeit, hogy saját királyságát így növelje. Álruhába öltözve, mosolygósan érkezik a Mosolygós király palotájába. Természetesen a Mosolygós király alattvalóit nem könnyű becsapni, nagyon figyelnek, hogyan tudják megvédeni a királyságot és együtt próbálják leleplezni, ki lehet az álruhába öltözött Kacsintós király. A játék menete: Akire a Kacsintós király sikeresen rákacsint az kiesik a játékból, onnantól a Kacsintós király rabja. Ha valaki gyanakszik, hogy ki lehet a Kacsintós király, akkor azt jeleznie kell, de egyelőre még nem árulhatja el. Ha már három játékos sejti, hogy ki lehet az, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mindhárman kiesnek a játékból, onnantól a Kacsintós király rabságában vannak. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a Kacsintós király). Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a Kacsintós király nyert, sikeresen elrabolta a Mosolygós király alattvalóit. Ha azonban jól figyelnek és sikeresen lefülelik, akkor a Mosolygós királyság megmenekült.”

Hajdúné Gergő Andrea Andrea
Célcsoport: 5-9