JÁTÉKRA FEL!

Schwindtné Katona Tünde

„A Grincs álruhában beáll a Mikulás manói közé, hogy megakadályozza a karácsony megünneplését. Az a célja, hogy a manókat sóbálvánnyá változtassa. Akire rákacsint, nem tud tovább mozogni, beszélni, így ajándékot sem tud készíteni. A Mikulásnak sgítségre van szüksége. Találjuk meg, ki a Grincs! A játékosok üljenek körbe, mindenki húzzon egy kártyalapot. Aki a Joker lapot kapja, ő lesz a gonosz manó. Ha rákacsint valakire, az kiesik a játékból. A többieknek az a feladata, hogy nagyon figyeljenek, találják meg, ki lehet a Grincs. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mindhárman kiesnek a játékból. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a gonosz). Ha a játék végén hárman maradtak, akkor nem találták meg, ki a kacsintó, tehát ő nyert. Ha pedig megtalálták a kacsintót, akkor a többiek nyernek.”

Schwindtné Katona Tünde
Célcsoport: 10-14