JÁTÉKRA FEL!

Szikra Andrea Andi

„Ma az őskorban vagyunk, bölényvadászatot tanuljuk. El kell dönteni, ki fogja az az állatokat üldözni, a szakadékban pedig ki/kik várják az állatokat, ki a legrátermettebb vadász? Üljetek körbe, a játék lényege, hogy kiválasztok egy játékost (mindenki húzzon egy kártyalapot), akinél a piros 7-es lesz, ő lesz a kacsintó. A többieknek egymást kell figyelni, a kacsintó feladata, hogy játékostársára úgy kacsintson, hogy a többiek ne vegyék észre. Akire rákacsintott a kiválasztott játékos az kiesik a játékból, ha valaki észreveszi ki kacsint nem árulhatja el, csak jelezheti. Ha már hárman sejtik akkor egyszerre rá kell mutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak a játékos kiesik, ha nem ugyanarra a játékostársra mutattak, akkor mindhárman kiesnek. Akik kiestek ők lesznek a hordában a bölénycsorda üldözői. Ha a kiválasztott játékossal együtt csak hárman maradnak már, akkor a kacsintó nyert, vagyis a legjobb vadász. Ha sikerül lefülelni a bent maradók nyernek és ők lesznek a vadászok.”

Szikra Andrea Andi
Célcsoport: 14+