A játék neve, címe: Habcsók király
A játék pedagógiai célja: Az együttműködés, a koncentráció fejlesztése, jó hangulat közepette.
A játék jellege: Együttműködési
A baleseti kockázat szintje: közepes
Résztvevők száma: 8 főnél kevesebb, 8-14 fő,
Résztvevők életkora: 14 évtől idősebb
Játékidő: 10-15 perc
Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
Helyigény: Nagyobb tér: Tipikusan pl. fogójátékok helyigénye
Eszközigény: Asztal, spatula, kenőkés, sál
Technikai igény: Jól felszerelt konyha, megfelelő méretben, vagy egy tanműhely.
Az előkészítés feladatai: A résztvevők bevonásával elkészítjük a piskótakarikát, a krémet!
Az előkészítéshez szükséges idő: Több mint 5 perc
A résztvevők bevonásának lehetőségei: A résztvevők bevonásával elkészítjük a piskótakarikát, a krémet!
A játék megnyitása, nyitánya: Meseországba kalauzollak benneteket. Képzeljétek, a Sütibirodalomban Habcsók király az udvari hírvivővel közhírré tétette, hogy udvari főcukrászt keres. Az érdemli ki ezt a címet, aki közületek a legügyesebb. Tudom, hogy ti nagyon ügyesek vagytok, ezért nehezítünk a feladaton és bekötött szemmel kell a kész piskóta, töltelék, díszítő elemek segítségével tortát varázsolnotok. De ne ijedjetek meg, mindannyian kaptok magatok mellé segítőt, aki most majd a ti szemetek lesz és irányítja a munkátokat.
A játék menete, játékszabályok:Egy előre elkészített piskótakarikát kell betölteni bekötött szemmel egy előre elkészített krémmel. Lesz egy segítő aki a ti szemetek lesz és irányítja a munkátokat.
A játék lezárása: A torták elkészültek, így nem maradt más hátra mint kiválasszuk a főcukrászt.
Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: Kiválasztjuk a torták alapján a főcukrászt, majd közösen elfogyasztjuk a tortát.
A játékot lejegyezte: Telek Tibor