JÁTÉKRA FEL!

Nagy Marianna: Igék három alakja-társasjáték

  1. A játék neve, címe: Igék három alakja-társasjáték
  2. A játék pedagógiai célja: Angolból az igék három alakjának felelevenítése, bemelegítő feladatként, hogy utána azzal dolgozhassunk tovább.
  3. A játék jellege: Bemelegítő, ráhangoló
  4. A baleseti kockázat szintje: Alacsony
  5. Szükséges biztonsági intézkedések: nincs
  6. Résztvevők száma: -8
  7. Résztvevők életkora: 14+
  8. Játékidő: 10-15 perc
  9. Helyszín: Elsősorban beltérben játszható
  10. Helyigény: Kör: Akkora hely ahol a résztvevők körbe tudnak állni/ülni
  11. Kellékigény: asztal, székek, papírok, 1 db toll, dobókocka
  12. Technikai igény: nincs
  13. Az előkészítés feladatai: az asztalok és székek átrendezése a játékhoz
  14. Az előkészítéshez szükséges idő: 0-5 perc
  15. A résztvevők bevonásának lehetőségei: A diákok rendezték át a termet az instrukciók szerint
  16. A játék megnyitása, nyitánya: Berendezés után ismertettem játékot magát
  17. A játék menete, játékszabályok: Körben megy a játék, egyszerre egy ember dob a dobókockával, és mindig a tőle jobbra ülő dob utána. Aki 6-ost dob, az felkapja a tollat és írni kezdi az igék 3 alakját, bármelyiket, ami eszébe jut. Addig írhat, amíg valaki más 6-ost dob, mert akkor az az illető kikapja a kezéből a tollat és ő kezd írni. Az nyer, aki a legtöbbet tudta írni 10 perc alatt.
  18. A játék lezárása: Amikor lejárt az idő, szóltam nekik, abba kellett hagyni az írást, majd összeszámolni hogy összesen hány szót tudtak írni.
  19. Értékelés, jutalmazás, feldolgozás: A két csoportból a két nyertesnek megnéztem a lapját, és kisötöst kaptak rá. A diákok nagyon élvezték, szerették volna tovább folytatni, vagy más órákon is ezt játszani.
  20. Lehetséges továbbfejlesztések, variációk: Olvasmányok, és a Vocabulary Bank szavainak a gyakorlásához is jól fel tudom ezt használni.
  21. A játékvezető speciális feladatai: nincs
  22. Egyéb/megjegyzés: Nagyon felpörgette a diákokat, nehéz volt utána leültetni dolgozni őket, és változtatni is kellett az eltervezett órámon
  23. A foglalkozásról készült fotó/videó: 
  24. A Játékot lejegyezte: Nagy Marianna