JÁTÉKRA FEL!

Kutas Dominika

„Kerekasztal lovagjai! Ti vagytok a Kerekasztal lovagjai. Az egyenlőségeteket jelképezi ez az asztal, ami körül ültök. Egyikőtök Galahad, Gawain, Parszifal, esetleg Sir Lancelot. A Kerekasztal testvériségbe csak a legvitézebb férfiak, és a 21. században már a legnemesebb hölgyek kerülhetnek. A monda szerint, ha vmelyik lovag meghalt, akkor az üres széke felett megjelent annak a neve, aki méltó a hely elfoglalására. Sajnos a legutóbbi alkalommal a Gonosz Boszorkány összeszedve minden tudományát, bekerült az asztaltársaságba, és elkezdte kinyírni a lovagokat. És most jön a játék. A kártyák segítségével döntjük el, ki lesz a Boszorka: az, aki a fekete ászt húzza. Fontos, hogy nagyon figyeljetek egymás tekintetére, mert ez fogja elárulni a Gonosz Boszorka kilétét. Ennek az illetőnek az lesz a dolga, hogy játékostársai, a lovagok közül a lehető legtöbb embert ejtsen ki a játékból tekintete, a kacsintása erejével, úgy, hogy lehetőség szerint csak a kiválasztott játékos vegye észre a gyilkosságot. Egyetlen dolog mentheti meg a nemes vitézeket, Titeket. Ha összefogtok. Aki sejti a Boszorka kilétét, az jelzi ezt a játékvezetőnek. Ha három lovagnak van már sejtése, akkor kezdődhet a harc. Ha Ők egyszerre mutatnak ugyanarra a személyre, aki valóban a kacsintó, akkor a boszorka megsemmisül és kezdődhet egy új játék, egy új kör. A lovagok hibázása esetén mindhárman kiesnek és a Boszorka tovább tizedeli a lovagokat. A játéknak akkor lesz vége, ha a lovagok száma nem haladja meg a hármat. Sajnos akkor a Gonosz Boszorka került ki nyertesen.”

Kutas Dominika
Célcsoport: 14+