JÁTÉKRA FEL!

Patainé Karacs Judit

„Bűvésztrükk Sziasztok! Mindannyian ismeritek azokat a bűvészeket, akik elvarázsolják a Nyulat a kalapban? vagy akár egy egész elefántot is el tudnak tüntetni egy csettintéssel? Nos, most mi is egy bűvésztrükk részesei leszünk. Hogy ki a bűvész közöttünk, arra nektek kell rájönnötök. Kérlek, üljenek körbe, és körbe adom nektek a bűvész kalapom amiben két fajta kártya van. 1. Aki a csillagos kártyát húzza, az lesz a bűvész, akinek a feladata az, hogy egy kacsintással úgy varázsolja el az állatokat, hogy csak az az állat vegye észre, hogy mit csinált, akire kacsintott. 2. a másik kártyán állatok vannak, ők azok, akiket a bűvészünk megpróbál elvarázsolni. De a játék csak most kezdődik, ugyanis az állatok próbálnak megmenekülni a bűvész varázsereje elől, mégpedig úgy, hogy megpróbálják felfedni a bűvészünk kilétét. Akire a bűvészünk rákacsintott az kiesik a játékból, és a kapott kártyát leteszi maga elé a földre. Ha valaki észreveszi, hogy ki a bűvész, akkor azt jeleznie kell a kártyája felnyújtásával, de egyelőre még nem árulhatja el, hogy kire gyanakszik. Ha már három játékos sejti, hogy ki a kacsintó bűvészünk, akkor nekik egyszerre kell rámutatniuk arra a játékosra, akire gyanakszanak. – Ha nem ugyanarra mutatnak, akkor mindhárman kiesnek a játékból. – Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, akkor az a játékos esik ki, akire rámutattak (akkor is, ha nem ő a kacsintó). Ha a kiválasztott bűvésszel együtt már csak hárman maradtak a játékban, akkor a bűvész nyert. Hiszen már nem lesz három kisállat, aki gyanakodna. Ha pedig lefülelik, akkor a többiek nyernek. Kezdődjön a varázslat, keressétek folyamatosan egymás tekintetét. „

Patainé Karacs Judit
Célcsoport: 10-14