JÁTÉKRA FEL!

Kotlár Angéla

„A gonosz sárkány meg akarja semmisíteni a vár lakóit, hogy el tudja rabolni a királykisasszonyt. Emberi alakot öltött, ezért nem lehet tudni, hogy melyik ő a körben ülő várvédők közül. Mivel tekintete bűvös erővel bÍr, ezért akikre rákacsint, azok elvesztik az életüket, tehát meghalnak. Ha egy várvédő mégis észreveszi a kacsintót, tehát a sárkányt, az 2 társával együtt egyszerre kell rámutasson ahhoz, hogy ártalmatlanná tegye és megsemmisítse a gonosz sárkányt. Ha véletlenül nem a sárkányra mutatnak rá, hanem 2 különböző személyre, akkor halálnak halálával kiesnek a körbástyából, tehát meghalnak. Ha mindannyian ugyanarra mutatnak, aki tulajdonképpen nem a sárkány, akkor az a várvédő esik ki, akire rámutattak. Ha a kiválasztott játékossal együtt már csak 3-an maradtak a játékban, akkor a kacsintó nyert, tehát a sárkány, hiszen nincs már 3 személy, aki gyanakodna. Így szabad prédájává válik a királykisasszony. Ha pedig leleplezik, akkor a többiek nyernek, tehát megmenekül a királykisasszony.”

Kotlár Angéla
Célcsoport: 5-9 év