JÁTÉKRA FEL!

Vörös János

„Történetünk egy kies vadnyugati város szalonjában játszódik. A szalon vendégei egy asztal körül foglalnak helyet, köztük van a híres hamiskártyás Lucky Dalton is. (Dalton kiválasztása a játék elején történik meg, egy pakli kártya segítségével, aki a tök királyt húzza, ő lesz a hamiskártyás). Daltont keresik a hatóságok, mert egy másik városban hamisan kártyázott. Hősünket ebben a városban nem ismerik fel, viszont sejtik, hogy köztük van. Dalton szeretne angolosan távozni, de erre csak úgy van lehetősége, ha szép sorban legyőzi őket egy párbaj során. A párbaj menete a következő: Dalton keresi a szemkontaktust az asztal körül levőkkel, ha sikerül felvennie, akkor rákacsint az illetőre. Ha ő (akire rákacsintott) ezt észreveszi, feláll az asztaltól és távozik. A többi résztvevő feladata, hogy rájöjjenek ki a kacsintó, azaz Dalton! Ha valamelyiküknek sejtése van azt jelzi, de nem mondja meg, hogy kire gondolt. Ha összejön 3 ember, aki sejteni véli, hogy ki Dalton, akkor egyszerre rá kell hogy mutassanak! Ha mindhárman ugyanarra a személyre mutatnak, akkor Daltont elkapják, és átadják a serifnek (még akkor is, ha nem is ő a kacsintó)! Ha nem ugyanarra a személyre mutatnak, akkor mindhárman kiesnek, és Dalton tovább folytathatja párbaját. Dalton akkor tud elmenekülni, ha vele együtt hárman maradnak csak az asztalnál (nem lesz meg a 3 vádló)! Értelemszerűen, ha mást neveznek meg, és adják át a serifnek, Dalton akkor is elmenekül. Egyéb esetben Dalton elfogásra kerül, és megy a dutyiba!”

Vörös János
Célcsoport: 14+